洞察危機醒目喵救全家~

31/3/2015
有時候當一隻喵喵留係同一個地方點都唔肯走,亦可能係一個img1427788133733警號…|||
前晚Bell Bell係雪櫃&大門口果度成日望住天花板,望黎望去,又訓係果度叫都唔肯走…

等我前晚仲貪得意以為bell扮獅子山拎部相機出黎影佢,而家睇返d相張張都縮埋夾尾尾,警界mode中 =.=

到琴朝早係度喵醒我地,又帶我地去雪櫃果度 @@a
開始覺得唔妥搵下呢個角落做咩事,摸下個配電箱竟然熱熱地,打開聽倒小小滋滋聲…

老公趕住返工話我聽叫我去搵樓下水電舖老闆黎睇下la
等到下午先搵倒水電師傅上黎睇,都已經聽得好清楚,滋滋聲咁無停過…|||
原來個配電箱已經去到摸倒蓋都熱到辣手,入邊個掣燒熔左黑灑…
img1427725412664
之前3月頭一早訂左部冷氣機,原本想等4月熱d先裝~
師傳諗住反正配電箱要換零件,橫掂都係拎灑set架餐係度
況且新冷氣機都要加個新插蘇比佢,拉過條電線加落個箱度,順手提早一次過安埋

搞左半日,又拆房既舊冷氣安返玻璃,再係廳拆窗裝冷氣,又鑽牆加新插蘇
bell 原來又唔係好驚,唔肯留係籠仔,都係放係籠頂比佢八掛
有鑽鑽鑽時就摸摸頭仔,同bell講唔好跳,媽媽係度乖乖~ 就會定灑~
img1427788642096
打比阿媽話佢知呢件事,比我媽哦左我一大輪,同我講自己隻喵一早話你地知都唔理
話我地十下十下,話我同佢講前幾日bell明知唔入得廚房,但成日入廚房望已經有唔妥
話我地仲係話bell鬧佢入廚房,好彩我養左隻喵,唔係燒死左自己都唔知咩事

真係如果唔係bell醒目發現倒,我相信琴日已經上左蘋果動,今日已經上埋頭條…|||
老公放工返黎,即讚bell bell叻叻有得食罐罐~ 救了我地一家3口 ~ 🐱

真心奉勸各位搵裝修水電要搵信得,過手工好,貨真價實既師傳~

本篇發表於 0.5 year old, Cat Related Things, Mabelle, San 並標籤為 , 。將永久鏈結加入書籤。

發表留言